fredag 23 december 2011

Det bränns, Ninni


Har fått en mycket passande julklapp. Haha.

6 kommentarer:

  1. Tänk att det tog mig såhär lång tid att förstå att du börjat blogga igen!! men glad blev jag! tänk vad mycket som har hänt i ditt liv den senaste tiden och vilken stark människa du är! kan knappt vänta tills jag kan läsa din nya bok, akademibokandeln nästa säger jag bara :)

    En riktigt god jul önskar jag dig!

    SvaraRadera
  2. Åh, jag läste Wahlströms böcker när jag var barn. Det var Lotta, Annika o s v.
    Ha en skön härlig jul!

    SvaraRadera
  3. Nä. Nu tar jag bort din blogg från mina favoriter. Jag vet att du skriver bra. Att du kan. Men kan jag tycker det är lite fräckt att kalla sig en blogg och lägga in ett inlägg i veckan som består av en bild och en rad.. Har man inte tid ska man inte ha en blogg. Hoppas du kommer tillbaka när du har tid.

    /anna

    SvaraRadera
  4. Onödigt kommenterat Anna.
    /Ann som önskar Ninni en fin jul.

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har en härlig julledighet med nära och kära! /Lotta

    SvaraRadera
  6. Ja, det bränns verkligen för dig! Lycka till med boken! Och - nu är jag åxå på G!!!

    kram
    Karina

    SvaraRadera