tisdag 13 december 2011

Pinglan


Säg hej till vår nya familjemedlem Pinglan. Sötast i stan.

3 kommentarer:

  1. Åh, vad söt! Jag hade en hamster som slog alla rekord i att leva läänge. Jag matade honom med spagetti (obetalbart när de håller spagetti mellan framtassarna och bara suger in allting i kinderna!). Om det var all spagetti eller min goda omvårdnad som bidrog till det långa liv han fick, vet jag inte. Men det är många av mina vänner som fortfarande minns "spagetti-hamstern"!

    SvaraRadera
  2. Gud så rar! Hade hamster när jag var yngre, Bruno hette han :-)

    SvaraRadera
  3. Åh, så söt! Jag har haft tre hamstrar. En Polly till låns, en Hugo och sist en Posse Krutov af Syriaka. Som en hommenage till nån hockespelare som gjorde nåt bra för Sverige nån gång. Tråkigt bara att de inte lever så länge.

    SvaraRadera